säg walla bruuuur

helluuu!!
just nu är isabella hemma hos mig och han ska även sova över hos mig :) just nu så har vi inget att göra så vi tänkte ha en spakväll och sen ska vi nog se på en skräckfilm som heter human centhepeed (haha stavning??), hoppas den är bra!! vi kan säga sen om vad vi tyckte om den om vi orkar haha, eller joo klart vi orkar allt för er!! :*
hahaha fail vi har inga läsare förutom alex p!!
 
HAHAHA omg precis nu så tog bella sin äckliga strumpa på mig så ja fick ett ryck och spotta på mig hahahhaa
NU SKA VI BADA HEEEEJDDÅÅÅÅÅÅÅ tjenis penis micropenis.
 
iallafall ja har typ inget mer och berätta so peace out brothaaaaa!!
XOXO, gossipgirl maja ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback