min dag <3

Heeeej, maja här!! ;)
Tänkte berätta lite vad jag gjort i helgen! 
Igår så var jag med bella, nelly och theresa. Vi kollade på molodifestivalen, åt godis och lite andra saker. Det var jättekul att träffa dom för har typ inte gjort det på länge.. :) Sen när vi skulle hem så följde jag med bella hem så ja sov över hos henne också.Haha vi sover typ alltid över tror vi har gjort det fyra gånger denna veckan, men det är kul!!
 
Iaf idag så var jag först i stan med mamma sen åkte vi till min kusin och hälsade på hennes bebis som hon nyss fått, den var verkligen jättesöt!!
Nu sitter jag här och har tråkigt haha egentligen borde jag plugga men vi får se hur det blir om jag orkar  ;) haha det var typ allt jag hade att skriva tror jag...
XOXO gossipgirl <3
 

Kommentarer
Anonym säger:

niggas

2013-03-10 | 22:21:16
walla säger:

peace

2013-03-11 | 14:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback