Hej

 
Hejhej,
 
haha vi har suttit i över en timma och försökt fixa header och sånt så nu får det se ut såhär ett tag!
 
Jag heter Maja Elf och jag är 15 år, bor i Göteborg. Jag gillar att umgås med kompisar och läsa bloggar. Jag brukar gymma och göra yoga haha.
Jag heter Isabella Lyngsö och jag är också 15 år och bor i Göteborg. Jag gillar att umgås med kompisar. Jag går i fotboll, cheerleading och gymmar ibland. Haha och yoga. 
Vi har aldrig haft blogg innan så om vi typ skriver konstigt så fattar ni varför ;) 
Vi är väldigt nära kompisar och gör nästan allt tillsammans. Om ni har några frågor så kan ni kommentera eller aa nåt sånt :p
 
XOXO gossipgirls ^^

Kommentarer
Otto säger:

Hej

2013-02-15 | 23:44:47
Anonym säger:

Superbra blogg verkligen, ni kan komma långt tror vi!
Lycka till våra bloggungar!
/Lars och Gudrun

2013-02-15 | 23:46:34
Nelly säger:

Men sötisar!! Vi måste träffas nån dag! Puss <3

Svar: jaa absolut, saknar diig!! puuussss <3 <3
Maja & Isabella

2013-02-18 | 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback