rubrik

tjaba tjena hallå, vi säger så.
haha inatt sov jag hos maja som hon skrivit i sitt inlägg, det var ju trevligt som vanligt. När jag kom hem gjorde jag mig iordning och sedan åkte jag till warta för att spela match. Det var vår första träningsmatch denna säsongen men tyvär förlora vi med 2-1 :( fast det gör inte så mkt eftersom det var ju bara en träningsmatch ;)
Nu sitter jag i soffan och tittar på hela england bakar hahaha^^
jag och min syster är ensamna ikväll eftersom mamma och pappa skulle bort. Jag ska nog bara stanna hemma ikväll och chilla så det är skööönt :D <3
 
Imon ska vi ha genrep i cheerleadingen, det är när alla lag övar sitt program med dräkterna framför föreningen typ. Så det är kul.
Har lite ont i foten bara vet inte vad jag har gjort men hoppas att det blir bättre tills imon ;)
 
'
XOXO gossipgirl, bella <3 <3

Kommentarer
Anonym säger:

hej, snääääääälla kan ni ha en frågestund eller något liknande så man får veta lite mer om er! det skulle vara roligt

2013-03-10 | 16:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback